√بــ ـــه او بگـــ ـــوییـــ ــــد ...

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

بــ ـــه او بگـــ ـــوییـــ ــــد دوستـــ ــــش دارم ....

بــ ـــه اوکـــ ــــه گـــ ـــل همیشــ ـــه بـــ ـــهار من است ...

بــ ـــه اوکـــ ــــه قشنگــ ـــ تــ ـــریــ ـــن بهــ ـــانــ ـــه

بــ ـــرای بــ ـــودن من اســ ـــت ...

و

بــ ــــه او کــ ـــه

 عشــ ـــق جــ ــاودانــ ـــه ی من اســ ـــت ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت14:42---19 مرداد 1392
عشق
بیگانه ای بیش نیست در ذهن من.خوش به حال انکه عاشق است و میدانت عشقش دوستش دارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 18 مرداد 1392| 16:54 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif